guzelanne01_ 36 geçince risk kalkıyor dedi bana ama tabi 37 38 den önce doğsun istemem dedi erken doğum riskim vardı da yani tabi dursa iyi 😀 benim kızın dayanabileceğim ben pek zannetmiyorum zor tutuyoruz hanımı çok aşağıda zaten biz daha doğumu hiç konuşmadık bakalım benim doktor ne diyecek cumartesi 36 olcam inşallah artık dışarıya çıkabileceğim yasağım kalkıyor çok şükür Allahım nasip etsin ☺️