Düzenli ve sağlıklı beslenince bebek kilo alıyor , ben ilk trimestrda hiç almadım 2. Trimestrrda 5 kg aldım şuan 3. Trimestrdayım şeker şüphesinden dolayı hamur işi v.s. yemiyorum bebişin kilosu iyi ben almıyorum hatta geçen gün doktoruma hocam ben kilo almıyorum normal mi herşey korkuyorum sıkıntımı var dedim kızım iyi misin alma tabi herşey yolunda dedi makarna ve tatlıyı kestiğim için şuan kilo alımım durdu bebek önde gidiyor. Bebişe yarıyor dengeli beslenince yani