Asel1211 Kızlar gebeliğimin başından beri başladı mantar daha önce hiç yaşamadım ama fitil kullandım 1 hafta geçti 2. Hafta tekrar devam ediyor gebeliği boyunca yaşayan var mı
sevde21_ Asel1211 bende 22 haftalık gebeyim canım benimde aynı 14 lü fitil kullandım birde 2 li fitil anca geçti birde kremim var doktor günlük ped de verdi onu kullanıyorum
NobleMom Asel1211 ilk kızıma hamileyken gebeliğim boyunca yaşadım. Ne yaptımsa kurtulamadım. Fitillerden bir hafta sonra gene başlıyordu şikayetler. Doğum yaptıktan bir sene sonra tamamen geçti. Şimdi ikinciye hamileyim gene aynı terane 🙄
Hilalyasin Doğumuma 2 hafta var bende hala enfeksiyon var me yaptıysam geçmedi ama doktor bol bol su içmemi söylerdi
sevde21_ Asel1211 benimde de aynı şekildi tekrar dan söyle doktoruna benim akıntıö peynir şeklinde ve aşırı geliyordu geçti Allah a şükür