hulya1406 Yaso36 kan uyuşmazlığımız var.İlk düştüğümde vuruldu.2020 de kızım doğdu o zamanda 28.haftada vuruldu.Şimdi yine gebeyim yine test için hastanedeyim bugün yine vurulucam sonuca göre inşallah.
Sevdamavzer Yaso36 normalde 28. Haftada vurulur kan uyuşmazlığı ama benm 25. Haftada 1 damla açık pembe lekem olduğu için 25. Haftada oldum iğneyi.
nurbanu-y Daisy0000 bazıları iğne vurulduktan sonra 2 saat yatırıyorlar diyorlar öyle mi oldu? 29+4 teyim önceki doktorum unuttu kan uyuşmazlığı iğnemi doktorumu değiştirdim cuma günü vurulacağım sanırım
Daisy0000 nurbanu-y Yok canım 2dk yattım sonra kalktım normal hayatıma devam ettim, anlık yakıyor biraz ağır bir iğne ama sonrasında ağrı sızı vs yapmadı
snka2021 Yaso36 ilk doğumunda kanamam olmadı ikinci doğumda 11+3 kahverengi kanamam oldu kan uyuşmazlığımız var uyuşmazlık iğnesi oldum İlaç kullandım şuan 26 haftalığız bir sorun yok gibi
Hilalina Yaso36 bizde var kan uyuşmazlığı ilk kızımda da yapılmıştı şimdi 26+1 haftalık gebeyim. Dr 28+0da vurucaz iğneyi dedi henüz kanamam olmadı. Kızımda da olmamıştı inşallah olmaz