yeniaday1 bende 23 haftadayım. Bebek arabası , mama sandalyesi falan hediye geldi . Ben dolap şifonyer alcam . Sonra eşyaları almaya başlıycam. E bebeğe gittikce tek tük baktım hep. Anne yanınıda biri alıcaktı alırsa tabi. Büyükler cok zamlanıyormuş önce onları al dediler. En sona kendimi bırakcam. Gögüs pompasıdır vs ıvır zıvır