Bisak Kızlar ben 6 haftalıgım clexane kullanıyorum ve bi haftadır lekelenmem oluyo ara ara da hafif kanamalarım oluyo doktra pazrtesi gittigimde progestan verdi ve suanlık bi skıntı olmadıgını söyledi gebeliğinde clexane kullanan var mı ne gibi etkileri oldu size?
serapinci Bisak ben kullanıyorum clexan ama hiç öyle bir problem yaşamadım iğneden olduğunu sanmam düşük tehlikeniz vardır ondan olmuştur.
Muhammedamine Bisak bende kullanıyorum Ama öyle bir yan etkisi olmadı iğneden değildir dikkat edin siz sürekli dinlenin
mercimek1994 Bisak ilk başlar morluk yaptı şimdi rahatladım artık nereye vuracagimi biliyorum morarma yapmıyor fakat ağrı yaptığı oluyor
Achy Ben 35+3’teyim. 10. Haftadan beri kullanıyorum. Bahsettiğiniz gibi bir şey yaşamadım. Ben de piyasada bulunamıyor dedikleri için bu hafta oksapar’a başlayacağım. Siz nasıl buldunuz clexane’ı?
wilma01 Ben tüp bebek ile hamile kaldım baştan beri kullanıyorum lekelenme olmadı.ona benzeyen enox var onu da alabilirsiniz