Sedavedoga Dün geceden beri beğimin hareketleri yavaşladı düne kadar çok hareket ediyordu hatta hep sağ tarafıma vuruyordu geceden beri minik minik hareket ediyor ve nadir hareket oluyor bunu yaşayan var mı kafama takıldı
Daisy0000 Sedavedoga 32+6yım karnım taş gibi çok sert,sizin nasıl acabaa.. Bu arada bazen çok hareketli bazen sakin oluyor
Papatyam28 Sedavedoga meraba cnm bende. 33 haftalıgım bebekler buyudugu için yerleri daralıyor eskisi gibi çok hareket etmezler ama sen en iyisi tatlı bişeyler ye çikolata falan sonra uzan başlar hareketlenmeye zaten bu haftadan sonra belli sayıda artık tekme atarlar🥰
Sedavedoga Daisy0000 karnım benim hep sert vaziyette ama yürüdüğümde yada fazla hareket ettiysem daha sert ve ağır oluyor onun haricinde farklılık hissetmiyorum canım
Sedavedoga Papatyam28 o kadar alışmışım ki hareketlerine insanın aklına bin türlü şey geliyor hormonlardan sanırım endişe ediyorum artık az harekete alışmak gerek o zaman
Papatyam28 Sedavedoga aynen aynen her bebek bir olmuyor mesela benimkide özellikle yemek yedigim zaman aşırı hareketli oluyor artık canımı yakıyor onun hareketleri muhtemelen haftaya fazla hareket edemiycek yeri daralıcak hareket alanı fazla olmayacak ama sen hep takip et hareketlerini saymayı unutma en az günlük 10 tekme attımı saglıgı yerinde demektir diyor doktorum
Sedavedoga Papatyam28 evet doğru söylüyorsunuz bugünden itibaren bu şekilde dikkat edeyim bir de bişey daha söylicem dünden beri belime ağrı giriyor neden anlamıyorum böyle ince ince bel ağrısı sancım vs mi var acaba
Papatyam28 Sedavedoga bebek dogum kanalına kendini yerleştirmeye çalışınca belde igne batması gibi şeyler olur duzensizdir agrılar vucut kendini doguma hazırlıyor bendede oluyor önemli olan düzenli hem beline hemde kasıklarında agrı olursa doktoruna görünürsün
Sedavedoga Papatyam28 sağlıkla gelsinler sonlara gelince insan artık daha da stres oluyor bu ayın sonundan itibaren her hafta gidicem zaten aklım kalmaz artık
Papatyam28 Sedavedoga aynen normalde 32 den sonra 2 haftada bir kontrol sanıyordum degilmiş 36 dan sonra sık sık gidilcek ama 2 haftada bir mi haftada birmi bakıcaz doktorum 36 haftalık oldugunda gel dedi bana birdaha ki kontrol için şimdi 3 hafta bekliycem ☹️
Sedavedoga Papatyam28 aynen bende ayın 31. De 36 haftalık oluyorum hem çalışamaz raporu yazdırcam hem kontrol sonrasında her hafta görüşcez dedi doktor zaten doğum zamanı gelmiş oluyor o zamana kadar da
Aysecan0335 33+0ım az önce yarım saat adet ağrısı gibi sancım oldu çok korktum dinlendim geçti şuan ama tetikteyim tekrarlarsa acile gidicem
Sedavedoga Aysecan0335 dinlenince duş alınca vs. Geçiyorsa sıkıntı yokmuş canım tekrarlarsa sık sık aynı şekilde devam ederse sancın var
Eliyy Aysecan0335 benimde şuan belime öyle bi agrı girdiki anlatamam yattı uzandım umarım geçer kasıklarımdada agrı var ama ben 32 haftalıgım daha
Aysecan0335 Sedavedoga geçti gibi ama bebeğin hareketleride çok sık değil ya da kafama taktıgımdanmıdır bana mı öyle geliyo anlamadm galiba gidicemm bi acile.
Aysecan0335 Eliyy noluyoo acaba bugün hepimize 🥲 çok bi şey yok 1 hafta var aramızda inşallah sorunsuz atlatırız bu haftaları
Sedavedoga Aysecan0335 için rahat değilse git canım öyle oluyor insan kafaya takınca takıyor yani inşallah bir sıkıntı yoktur sen içini ferah tut artık sonlara geldiğimiz için böyle