Kızlar 8+4 hamileyim göbeğim çıktı çok çabuk mu çıktı bana mı öyle geliyo etrafimda gördüğüm insanların 5-6 aydan sonra göbeği çıkıyor benim şu an ufaktan çıkmış bir durumda normalde biraz da olsa göbeğim vardı evet ama daha da büyüdü hatta çevremdekiler bile söylüyor bunu ne çabuk karnın büyüdü falan diye sizde de öyle olan var mı acaba erkenden karnı büyüyen 🤭♥️