Kızlar artık son zamanlar zor zamanlar malum 😁 oldukça acıkıyorum sürekli sürekli bir şeyler yemek ihtiyacı hissediyorum. Gittikçe de kilo alıyorum . Ve gün içinde tek kaldığım için bir şeyler hazırlamaya da oldukça üşeniyorum. Siz neler tüketiyorsunuz , pratik , tok tutan fazla da kilo aldırmayan tarifleriniz var mı yada atıştırmalıklar 😁😁😁😁