Tugbaelmass Kızlar 18+2 günlük hamıleyim gece haftalarda böyle pıt pıt hissederdim, özellikle sola uzanınca kaydığını orda varlığını hissettirirdi .3 gündür hiçbirşey hissetmiyorum , karnımda sertti sivriydi ‘ şimdi yumuşak ve yaygın duruyor... hiçbirşey hissetmiyorum endişelenmelimiyim doktor kontrolleri tamdı hiç sorun çıkmadı sadece az kansızlık vardı... 15 gun sonra kontrolüm 😔😔😔😔
tazecikanneee Tugbaelmass hareketleri düzensizdir ayan o yüzden yemeklerden sonra sola yat dinlen ben 23+6yım gündüz hiç bisey yok gece kuduruyor 🤷🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️
Tugbaelmass Sedab tazecikanneee genelde 20 haftadan sonra hissedilirmiş araştırmalarım onu gösteriyor ama tedirginim yinede orda hiçbirşey yok gibi
Sedab Sağlık ocağında kalp atışı dinleme cihazı var kontrolüne kadar içinin rahat etmesi için en azından sağlık ocağındaki ebeye görünebilirsin bence
Sedab Tugbaelmass ben 22 haftalık gebeyim hissetmediğim an sağlık ocağına uğruyorum hemen, sen de öyle yapabilirsin telaşlanma inşallah yoktur bişey
Tugbaelmass Sedab her sağlık ocağında varmı ultrason 🙈 en büyük tesellim hiç şimdiye kadar sorun çıkmaması tahlıller kontroller herşey yolunda ama sert olan karın neden yumuşar ki😔 sağa sola dönerken kaymıyor bile
Sedab Tugbaelmass ultrason değil küçük kalp atışı dinleme cihazı. Her sağlık ocağında da var diye biliyorum
Feride95 Bende 18 haftada bir ara oyle oldum 2 gun hareketlerini hiss etmedim....ben en cok uzulunce bebegim cok tekmeliyor.hiss ediyor demekki.