Elfibrhm2609 Haticeyildiz Bende LANOLIN almıştım ama fayda eder mi etmez mi bilmiyorum önlem amaçlı kullanmak istiyorum yara olur veya olmaz 🤷♀️
Haticeyildiz Elfibrhm2609 lanolin ve lansinoh ayni sey degilmi benim aldigim kremin ustunde ikiside yaziyo doktorlarin tavsiye ettigi bu zaten faydasi olur kullananlarda memnun yara olmaz insallah
gizemmm AYnen bana da doktorum 36. Haftada başlayabilirsin dedi bazen lansinoh bazen Hindistan cevizi yağı sürüyorum
metinhilalmehlika [bilinmeyen] yengemde ilk bebeğinde sıkıntı çekti 2. De 8. Aydan itibaren kullanmaya başladı ve çok rahat emzirdi onun tavsiyesi üzerine bende kullanıyorum.
Elfibrhm2609 [bilinmeyen] benim yakın arkadaşım başlamıştı sezeryan doğum yaptı biraz yarası oldu çok değil ama yine de faydası oldu biraz diyordu ❤
metinhilalmehlika [bilinmeyen] bende yeni aldım en küçüğünü alsaydınız çok yoğun ve bitmiyor 10 ml bile artabiliyor
Rabiosa Benimde dr um 32 . Haftadan itibaren gamastan pomad kullanmamı söyledi şimdi 37 deyim bakalım işe yarayacakmı🤔😊
Elfibrhm2609 Rabiosa inşallah yarar yoksa doğumdan sonra olursa kötü olacak valla inşallah da olmaz hepimizin ki❤
Elifece Elfibrhm2609 ben 26. Haftadan itibaren kullanmaya başladım , her gece uyumadan önce sürüyorum . Erken mi başladım acaba 😄😄
Elfibrhm2609 Elifece yoo bende 30 dan sonra başlamıştım ama açıkçası aklıma geldikçe sürüyorum bilmiyorum eriniyorum 😀😀😀
Elfibrhm2609 Esraabrklu ben yatarken sürüyorum ince desteksiz var yarim atlet şeklinde onu giyiyorum gece sıkarsa rahat edemiyorum😀
sweetmother Elfibrhm2609 bende lansinoh aldim 37 haftadan igtibaren kullanmaya basladim hergun suruyorum.kullananlar memnun.insallah bizde de ise yarar.