37haftalik olacağım kızlar kanala girmemişti oğlum ve göbeğim düşmeye başlamadı bile hala midemin hemen altında hissediyorum çoğu zaman sertlsmem oluyor vajinada ağrı ve batma,Kanala girmesi için neler yapılabilir bilgisi olan varmı ?? İlk gebeliğim de 38.haftada yapmıştim doğumu mu ama bu geç gelecek gibi