Sedab Merhabalar, göbeğimin alt kısmında kırmızı sivilceye benzer bişey çıktı. İki gündür var fakat bugün farkettim etrafı da hafif morarmış gibi. Sizce önemli bi’şey midir doktoruma gitmem gerekir mi?
Yaseminmericli Sedab canım doktorun telı varsa watsapp tan resım at. Olmadı doktoruna gozuk. Bız ne desek faydası olmaz. Şimdiden geçmiş olsun
Sedab Poyrazgenc sivilceye de benziyor ilk gebeliğim olduğu içinde telaş yapıyorum sanırım. Çok teşekkür ederim yorumunuza