Benim de sağ kaburga katında ağrım vardı 20 haftalarda suan 34 haftadayım sağıma yatamıyordum batma hissi geliyordu ayakta durunca da oluyordu acile gittim ultrasonla baktılar safra kesemde taş oluşmuş gebelikte oluşuyormuş ameliyat olmam gerekiyordu ama bebek karnımda büyüdüğü ve 3 trimester olduğu için dopumdan sonraya kaldı