Esoo0698 Kızlar 24+4üm geceden beri o kadar çok toplanıyoki bebeğim doğrulamıyorum bi türlü. Sanki baskıyı şeyimde hissediyorum o derece hareket etse bile kasılıyor gibiyim resmen. Normalmi bu yaşayan varmı bişeyler yiyip soluma yattım ama yine aynı
ayse_1960 Esoo0698 benimde oldu kasilmami bilmiyorum ama iğne batması gibi göbek deligin ordan alttan çıkacak gibi
ayse_1960 Normalmi bilmiyorum ama ara ara oluyor ayakta kalınca yürüyünce dün gecede soluma yatimadim bebek solumda cunki cuma randevum var sorucam doktoruma
Mervekaya1 Benim 24 haftada aynı bu şekilde kasılmalarım başladı 3 gün hastanede yattım daha sonrasında evdeydim 31 haftalık doğum yaptım. İhmal etmeyin doktora gidin
babyasyanil Dakika tut ne kadar aralıklarda toplanıyor bi takip et. 18. Haftadan sonra benimde olmuştu doktorum rahim ağzımı ölçmüştü ihmal etme