annesi53 Kızlar selam 11 haftalık hamileyim en son 7. Haftada gittim şuan 1 ay oldu tam acaba bebek nasıl hiçbirşey hissetmiyorum kötü birşey olcak diye korkuyorum cumartesi randevum var acaba son durumu ne merak ediyorum umarım iyidir 🥰
Zeyfem As bence endişelenmenize gerek yok her şey yolundaysa ayda bir çağırıyor zaten dr sizi. 16. Haftasından sonra yavaş yavaş hissetmiştim ben de bebişimi şuan hissedemememiz çok normal. Bulantı vs başladı mı?