Anonim3447 Yakutbebek 29 +1 haftamız oldu 97 ile hamile kaldım şuan 103 oldum umarım daha fazla almam
nurbanu-y Yakutbebek 29+4 teyim 2kg aldım ama ödem oluyor ayak bileklerimde. Bütün gün oturarak çalışıyorum mecburen akşamları ayaklarımı yükseltip uzanıyorum biraz iyi geliyor
nurbanu-y Yakutbebek evlendikten sonra kilo aldığım için hamile kalınca da çok alırım diye korkuyordum aslında ama iyi gidiyor şimdilik umarım bundan sonrasını maksimum 5 kg ile bitiririm 🤲🏼
Beyza01 Haftadayım 1 kilo aldım. Ama 22.haftaya kadar mide bulantısı-kusma sorunu yaşadım 5 kilo verdim sonra aldım vs zordu