Miya-m Şeker yüklemesinde şekeri yüksek çıkıp , sonra evde ölçümlerinde düşük olan var mı benim gibi ? Diyetime dikkat ediyorum rafine şeker vesaire kullanmıyorum ve max 125 çıkıyor tokluk. Çok kafaya takmalık bir durumum yok gibi. Sizin de benim gibi mi
miniyo Miya-m Ben tp1 diyabet im 21 senedir şuan da 28 haftalık hamileyim . Hamile kaldığım zaman şekerlerim yüksekti hep çok aman aman dikkat etmiyordum . Gebeliği öğrendikten sonra herşey e dikkat ettim . Şuan normal bir kişi de olması gereken değerlere ulaştım . Yani korkmayın yediklerinize dikkat edin gerisi halloluyor bol su ve yürüyüş de dengelemek için en iyisi 💗
beniminikuzum08 Benimde öyleydi dikkat etmediğimde çıkıyordu ama şimdi doktor arada bir ölç dedi öyle olduğu içinde pek stres olmuyorum diyet düzenine almıştım zaten
beniminikuzum08 Miya-m bende çok üzülmüştüm 😂 takmamak lazım şimdi canım hiç istemiyor en fazla kahve yanında çikolata falan istiyor
Nisankizi34 Bazı yediklerimiz kanımıza geç karışıyor bilginiz olsun yani çikolata yiyip 1.saat tokluğunuz 125 çıkar belki ama 2.saat 170 e vurmuştur bile o yüzden dikkat edin🙏🏼