happyvera Kızlar 22 mayısta 11+5 olacağız nasipse, sizce ikili tarama için uygun mu? Sizler ne zaman yaptırdınız
guzelanne01_ happyvera 11 le 14 hafta arasında canım ben iki gebeliğimdede 12 haftamda gittim yaptırdım
Sahdormommy guzelanne01_ teşekkür ediyorum bulunduğum yerde bir doktor var onada ulaşmak pek mümkün olmuyor memlekete gideceğim oyuzden test için burda test yapılmıyor Muş