Aysesare Talha 😳😳😳😳 sağlık ocağına gebelik için başvuru yapmadınız mı , izlem ve aşı için belli tarihlerde Çağırmaları gerekiyor
Selim_Alparslan Talha doktorunuz Bilgi vermedi mi ? Benim doktorum 5. Ayın içinde yaptır tetanos aşını demişti 🙄
Gamzeaykut Ebalp bende iki doz oldum 1 ay arayla ama ikisinde de hiç ağrı olmadı neden ki acaba bilemedim hepiniz ağrıdı demissiniz benim ne acidi ne ağrıdı normalmi ki😮
Selim_Alparslan Talha kötü olmuş canım tek bir iyi doktorun kontrolü altında olmak lazım gebelik takip gerektiren bir durum
Selim_Alparslan Talha yani aşı olsaydın daha iyi olurdu canım çünkü Doğum sırasında malzemeler açısından enfeksiyon kapma riski için önlem olurdu normalde de paslı çivi vs bir yerine battığında sorun olmazdı ama doktoruna haber et yinede olmadım bilgim yoktu diye
Batuska Ebalp uf sormayin daha yeni gecti agrisi 2 gun neler cektim.cok ugrasmayin diyolar, nasil olsa gececek
Selim_Alparslan Rabiacansi ben 19+3 haftalıkken oldum canım 20. Haftaya kadar yapılıyor ilk doz sanırım , ikincisinide 24. Haftamda olacağım
Hulya06 Ebalp Aşıyı olduğumda ağrisindan duramamıştım😓.Doktorum kolunu kaldıramayacak kadar ağrin olursa ilaç olarak parol iç demişti.Gerçekten fayda etti ağrı sızı kalmadı.