Ssabanci EmineTlc masallah saglıkla gelsin sizin de bebişiniz ❤️2 ay önce düşük yaptım o da çok yeniydi sağlıksız gebelikmiş o yüzden korkuyorum erken gitmeye
EmineTlc Ssabanci inşallah teşekkür ederiz 😍 hiç kötü ve olumsuz düşünmeyin lütfen, sizinki de sağlıkla ilerler inşallah 💜
NobleMom Ssabanci gebelik var orası kesinde inşallah sağlıklı bir gebeliktir 🙂 iki günde bir kan verin. Şimdiden hayırlı olsun 🌸