Gullll2505 Merhaba kizlar 13. Haftamda serklaj oldum bugün 5.gunum hapşırırken çok acıdı dikise bisey olmusmudur patlama açılma vs çok korktum
Nurdan11_ Gullll2505 bende serklajdan sonra çok hapşuruyordum niyeyse. Birşey olmaz. Tuvaletini yaparken ıkınma zorlama ağır birşeyler kaldırma bol bol dinlen birşey olmaz
myangelson Gullll2505 daha yeni olmuşsun o yüzden içerideki yarası daha tam iyilesmemistir bile. O dikiş o kadar kolay açılmaz canım öyle olsa bebeği dikişleri tutan kişiler hemen doğum yapardı 😊
ikiminiskoala Gullll2505 benim doktorum ikiz gebe olduğum için öyle bir risk olduğunu söyledi yani gerçekten çok büyük hacimli bir ağırlık gerekiyor içiniz rahat olsun sağlıkla geçirin
Gullll2505 Nurdan11_ Çok teşekkür ederim evet uzanıyorum sürekli ama doktor dikkat etmek sarsiyla rutin hayatına dönebilirsin dedi yine de korkuyor insan kaybı olunca
Nurdan11_ Gullll2505 evet gerçekten öyle kaybı olunca insanın en ufak bir ağrıdan nem kapıyor çok iyi anlıyorum sizi. Ben serklajdan 10 gün sonra işime geri döndüm çok şükür bi sıkıntım yok ama ilerleyen zamanlarda zorlayacak. 32 haftaya dayanır mıyım bilmiyorum🤷♀️
Gullll2505 ikiminiskoala Ya maşallah çok teşekkür ederim hepimiz güzel bi sekilde zamanında sonlandiririz inşallah hamileligimizi 🤲