Deletedmom_85 evet canım Vertigo var ama benim ilaç kullanacak derecede değil. Annemde de var onun baya sık yakalar birşeye uzulunce yorulunca falan ilaçları var doktor yazmıştı onları kullanıyor ilk zamanlar sürekli içiyordu şimdi Vertigo olduğu zaman iç demişlerdi yanlış hatırlamıyorsam. Beni nasıl tetiklediği konusunda hiç bilgim yok şu zamana kadar 3 4 kere geldi başıma durup dururken hop başlıyordu. Benim belirtiler çok aşırı baş donmesi çok kötü yanı gözün açık kapalı fark etmiyor sürekli dönüyor. Mide bulantısı yapıyor bende kusma yapıyor ayrıca. Acile gidip serum taktiriyorum Vertigo var diyip serum çok iyi geliyor ama şükür 2-3 senedir hiç yaşamadım. Sadece başımı hızlı oynatamam gözlerimi hızlı hareket ettiremem telefonda falan birşey bakarken hızlı hızlı gecemem hemen başım dönüyor midem bulanmaya basliyor. Bir de bunun manevraları falan oluyor bazı doktorlar yapıyor kulak kristallerini yerine oturtarak tedavi ediyormuş vertigoyu zaten Vertigo kulak kristallerinin yerinden oynaması sonucu oluyor o yüzden yapınca iyi geliyormuş