Zeynepsari1 ben kızımı 37. Haftada mecburi doğum yaptım suni sancı ile. Açılmam olmadı biraz uzun sürdü doğumum en son suyumu patlattılar ondan sonra acıkmam baya hızlandı çok şükür normal doğum yaptım sonra kuş gibi oldum .. zor kolay değil ama Simdş yeniden hamileyim 35. Haftadayım inşallah normal olur dua ediyorum mecburi olmadıkça. Sezeryan olma diren bebek doğduktan sonra ağrılar sancılar bir anda kesiliyor muazzam bişey doğum .. 🥰🥰 Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah.. en sın sezeryana alın dayanamıyorum diyordum ama iyiki almamışlar aksi bu durum olmadıkça kesinlikle normal doğum diyorum aksi bi durum olursa tabiki mecburen sezeryan .. dayanamadıgım noktada yaparsın sen hadi 1 saat daha diren bebeğin gelecek herkes yaptı sende yaparsın dayan diye kendime güç verdim ve çok sıkıntılı bi zamanda doğum yaptım Allah güç verdi şükürler olsun . Babamı yeni kaybetmiştik coronadan bizde yakalanmıştık sonrası gelişim durmuştu bebeğin eşim görevdeydi gelemedi … ama şimdi 2. Bekliyoruz 🥰🥰🥰🥰