Skn23 borcumu peşin olarak internet üzerinden ödedim. Sgk binasında bu işlemi yaptım ve orada bulunan kişiye de sisteme ne zaman yansıyacak acelem var falan dedim yarım saat gibi bisürede düştü. Sonra hemen hastaneye gittim 32.haftalık olduğumu söyledim çalışamaz raporu istedim. 32 olması önemli çünkü 33 olursan 1 bir haftan yanıyor vb dediler. Raporu aldım ama muhasebem anlamıyor nereye vereceğimi bilmiyorum raporu. E devlette görünüyor. Rapor süresi süresi dolunca e devletten işgörememzik beyan var kısmından bir işlem yapıcam ama tam olarak ne yapıcam bilmiyorum Araştırmam lazım. Muhasebeci birine sormam lazım. Siz biliyor musunuz. Raporu aldıktan sonra ne yapıldığını. Bizim muhasebe bana verme dedi. İşlem bu kadar dedi. Ama e devlette beyan var diye kısımı doldurmam gerekiyor :(