nino033 iki hamileliğimde de yaptım sorun olmadı . Birinde 25 haftalıktım diğeri 28 haftalık ama bu sefer yaptığımda karnım çok büyük olmamasına rağmen rapor istediler bende ne olur olmaz diye doktorumdan rapor almıştım haftanız çoksa göbeğiniz çok belirginse mutlaka doktorunuzdan rapor alın sonra sıkıntı olmasın uçağa binerken :) aklınızda bulunsun zaten 36 ydı sanırım ondan sonra basınçtan dolayı uçak kabul etmiyor yolcu