Benim doktorum 9.haftaya kadar beklemişti. Bebek ve kalp atışı olmayınca kürtaj oldum. İlk gebeliklerde görülebilir bundan sonra ilk denemede hamile kalırsın demişti öyle oldu gerçekten. Ben bu süreci kolay atlattım çünkü bebek oluşmamıştı kalp atışı yoktu haliyle kayıp olan bişey de yoktu ve boş gebelik ne benim ne doktorun engel olabileceği bir şey olmadığı için kendimi böyle teselli etmiştim. Umarım kalp atışını duyarsınız fakat unutmayın bu sizin suçunuz dğeil ve engel olabileceğiniz bir durum değil <3