Hatice_123456 Kızlar pazartesi günü asi oldum ve ogunden beri kolum çok ağrıyor gece uyutmuyor 2. Doz olmak zorunda mıyız olmasak olmazmi 1 doz yetmezmi
Sevval0308 Hatice_123456 üç gün kol ağrısı çektim normal yani cnm. Doktorum ebem hemsirem hepsi tek dozun koruyuculugu yok ikinciyi olmam gerektiğini söyledi bnde bı ay arayla oldum
cevriye35_ Hatice_123456 bende pazartesi oldum kolum çok ağrıyor bugun biraz az ama dün ölcektim ağrıdan 2. Dozu doktoruna sor isterse vuralım dediler istemese bari 😅
mnli Hatice_123456 kişiye göre değişiyor ya bende hiç ağrı olmamıştı ilk genelikte 2 kere oldum 2. De 1 kere bende sersemlik uyku yaptı sadece inşallah 2. Ağrımaz
Hiats Hatice_123456 ilk dozu oldum apse oluştu ameliyat falan oldum tetanoz yüzünden 2. Aşıyı olmadım 34 haftalık ikizlerimi de doğurdum herhangi bi sorun olmadı bende ama siz yinede doktorunuzu dinleyin