35+ 4 üm. Dün kontrol vardı nst ye girdm normal çıktı sancı çıkmadı ultrasonda herşey normal bebeğin duruşu da başı aşağıdaymış şuanda. Herşey yolunda şükür ama dün hastaneden geldikten sonra bi ağrı oluştu sancı kasılma gibi değil yürüdükçe haraket ettikçe ağrım oluyo 5 dk ayakta dursam oturmam uzanmam gerekiyo sizce neden yaşayan var mı