Merhaba kızlar dün nişanım geldi doktorum gel bi bakalım dedi gittim alttan baktı açıklığım 1 cm’di sandım yoktu ama sabah 5 ten beri rahmim sanki patlıcakmış gibi 10 dkda bir sancı çekiyorum bu doğum sancısı olabilir mi açıklık bu kadar hızlı devam eder mi dünkü gibi bi durum yaşamaktan korkuyorum 🥺