Miracleee Her gün test yapıp atıyorum bıktınız belki ama koyulasma var mı diye bakıyorum. O bile çok mutlu ediyor kızlar.
Iremkasyol52 Miracleee aynı testle öğrendim canım bende senin gibi 3 gün üst üste yaptım her geçen gün daha da koyulaştı kan verdim 4 haftalık hamileydim çok şükür şimdi 9+3 olduk 🤗🤗🤩🤩🤩 gözlerin aydın canım benim sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin allahım
Efnanefnan Miracleee bu marka test bende yaptim bendede boyle cikti ertesi gun regl oldum canim kan verirsen daha iyi olur
Miracleee Kaç gündür var mı yok kesin görüyor muyum diyordum. Bugün çizgi kendini çok aratmadı şükürler olsun 🤭☺️
Miracleee Efnanefnan 4 gündür test yapıyorum canım hepsinde silik çizgi çıktı. İlk günler yaptığım testler başka markayı hatta.
myangelson Miracleee ben bakisamiyorum tek çizgi ile bakistim 😂😂 neyse ben görmesem de olur olsun da 😅 adet gununde , gecikmesinde daha belirgin çıkar o zaman iyice
Miracleee myangelson görmesekte yeter ki orada olsun bebis 🤭🥹 kan testi yaparsam paylaşırım hayırlısıyla ☺️