Merhaba değerli anneler genelde sizi takipçi bir anneyim.ama.bu kez kafam.cok karışık 2 kızıma 26 haftalık.hamileyim sıkıntisizdik fakat dün şeker yüklemesi yaptı .Dr 50 gr Bi saatlik, sonrada telfonsa sonuç sınırda 2. Bi şeker yapacağız perşembe bu kez 300 saatlik 100 gr gelmelisin dedi özel.hastane bu arada. Ben zaten şeker yullemesini ilkini bile korkarak yaptım bir gün arayla bu kadar şeker yüklenen varmi? Açıkçası korkuyorum Dr uma guvenmelimiyim l?