40+6 da 2 cm açıklıkla suni sancı verildi. 14 saat sonucunda bebeğimi kucağıma aldım. Sabah 8 de suni sancı verildi ikindi 3 e kadar hiçbir sancı hissetmedim 3 te bian da suyum geldi açıklık 3 ün üstüne çıktı, ondan sonra sancılarım başladı ve artmaya başladı. Şiddeti giderek arttı artık akşam 7-8 den sonra dayanamayacak hale geldi. Açıklık 10 u bulunca gece 10 da doğdu bebeğim. Sizi korkutmak gibi olmasın ama şuan ki aklım olsa suni sancı almadan kendi doğal sancimla doğurmak isterdim çünkü suni sancı doğal sanciya göre daha şiddetli oluyormuş o yüzden herşeyi akışına bırakmakta fayda var 🌸