cagrIrmakEsra40 Kızlar bugün cato muayenesi oldım çok kastım dedi böyle yaparsan normal zor dedi normal doğum istiyorumm ne yapmam lazım kendimi sıkmamak için
Selale_bati cagrIrmakEsra40 valla bende cok korkuyorum normal dogumdan yirtilma dikis olur keserler diye ) ama sezeryandanda korkuyorum bazi videolar izledim )) napcam bilmiyorum
Zozi cagrIrmakEsra40 cnm ben de iki kere oldum çatı mua.ben de ıster ıstemez kastım ama kasmamak mumkun dııldı.kısa ama agrılıydı🙈