Burcutk Çok heyecanlıyım gece 2.30 gibi suyum geldi direkt şimdi hastanedeyiz 1 cm açıklık varmış. Lütfen dua edin benim için sağ sağlim kolay bir şekilde alalım oğlumuzu kucağımıza 💕
Aslhn2101 Burcutk sağlıkla kavuşun inşallah😍 eğer ters giden bir durum yoksa çıkışınızı isteyip ağrıları evde çekmenizi tavsiye ederim, hastanenin verdiği stres sizi yıpratabilir🥰
Humzee16 Burcutk Rabbim yar ve yardımcın olsun canım. Su gibi doğumun olsun İmşâAllah. Bol bol dua et, zikir çek Rabbim yardım eder. Kaç haftalıksın, öncesinde sancın var mıydı? 39+3 tık yok ne sancı ne nişan ne su 🌸🙃
Burcutk Humzee16 38+2yiz bugün doğru düzgün hiç sancı çekmedim nişanımda gelmedi gece tuvalete kalktım suyum geldi ama gece yatmadan abdest alip insikak süresini okudum 2 3 kere ve hep yürüdüm hep hareket ettim 🥰
Destinny Burcutk allah güç kuvvet versin bir avazda sağ sağlim doğurup kucağınıza alın inşallah bebişinizi 💙🤲
Busraerkr Burcutk hayırlısıyla kucağınıza alın hep hareket halinde olun bende dün gece doğum yaptım aynı sizin gibi
Bet1 Burcutk sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🤲🏻🥰 benimde ilk hamilelikte gece 2.5 da suyum gelmişti hastaneye gittiğimde 8cm olmuştu açıklık oğlum makat geliş olduğu için sezeryan olmuştum