Senbenimmucizem Nursedakcpnr normal mi sezeryan mı ? Bende sezeryan için hastane arayışındaym da MEMnun kaldınız sanırım ikinciyi de orada düşünüyorsanz
Nursedakcpnr Mlkzyno sen ona almışsın ama oda da başkası oluyor kartal böyle Rezzana alırsın ama asistanı yada başkası çıkar bilginiz olsun ben bir doktora alıyorum mesela kendisi yok asistanı var
1ciftyesilgoz Mustafa bey var benim doktorum daha doğrusu tanıdık doktorumuz 😂 özelde doğum yapacağım inşallah ama onun doktorluğunu da çok beğenirim .
Senbenimmucizem Nursedakcpnr kadın doğumdan randevu alınmıyor ama bir bilginiz var mı acaba birde önerecegnz Dr…Buarada cok teşekkür ederim
Nursedakcpnr Senbenimmucizem Mehmet mete kırlangıç çok iyi doktor ama hiç görmedim tuzladn oraya gitti. Tuzla da gayet memnundum kartal’da asistanı giriyor asistanı da ilgili baya bana o bakıyor