Fuhen Tatli2 bilmiyorum ama etkisi olduğunu düşünüyorum önde giden bebek gelisimini tamamlayınca doğmak istiyor bence oğlum 2 hafta önden gidiyordu 36 haftalık doğum yaptım ama gelişimi çok iyiydi kilosu boyu vs gelisimi 38 di çünkü sinir kızımda 1.5 hafta önden gidiyor korkuyorum
Mamimamimami Tatli2 benimde iki hafta önde ama bekliyorum hala 38+3 normal istiyorum ilki normaldi bakalım bu iri olduğu için normal olur mu teredfutteyim
Haleblbn Benimde önden gidiyor 10 gün doktor regl tarihimi değiştirdi 1 hafta öne çekti doğumu etkileyecek mi dediğimde hayır dedi ama anlamadım değiştirmeyecekse tarihim neden aynı kalmadı ben ilerden giden tarihi mi sayacağım normal tarihi mi bilemiyorum
Betulll1996 Kızlar benimde 2 hafta önden gidiyor suan 36+3 38+3 ilerden gidiyor doğum içinse 37 nin içinde alırız dedi