Merhaba 36 haftalik gebeyim yaklaşık 24 25 haftadan beri karnım çok büyük. Ikinci gebeligim ilkinde kızım iri doğmuştu ve karnım büyüktü ama yine de bu kadar değildi yani bunda normal boyutlarda kiloda bebek olmasına rağmen karnım çok aşırı büyüdü ve ben çok kilo da almadim. Her gören ıkiz mi diye soruyor başlarda bu kadar takmıyordum ama artık moralim bozulmaya başladı her gören kaç haftalık yakın herhalde ikiz mi diyor. Çok şükür sağlıklı ama ikinci gebeliklerde sizin de böyle oldu mu?