Mommy77 ben üç hafta kala kullanmaya başladım, aldığım en gerekli şeymiş benim için. Bir kaç kere kaybettim sandım da nasıl ağlamıştım😅 Kalkan alsan krem de almak zorundasın ikisi birlikte yine pahalı oluyor. Gümüş kapak kremsiz kullanılıyor tek başına. Hem de küçük. Kalkanı ablam verdi şimdi ikinci bebeğim olacak. Bi deniyim dedim, onunla dışarı çıkamam mümkün değil.
Gümüş kapak üstüne de yıkanabilir kumaş ped, çok rahat etmiştim.