betuss98 35 haftalıgım kızlar. Bebeğim geçen hafta 2100 gr dı bu hafta 2050 gr çıktı bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi? 😔😔
Reyhankarabiber betuss98 canm tansiyon takibi yaptır şayet cihaz ya da doktor değiştrmedysen tansiyonuna baktırıp gün aşırı ultrasona gir. Kilo yine azalırsa bebeği riske atmayın bence.
ardengunes betuss98 senin yine 50 gr oynamış benim 37 de 3400 du 38 de 3200 oldu 39 da 3150 ye düştü 😂 milletin kilo artar bizde tam tersi bende anlamadım 😂 sağlıklı olsun da kilosu önemli değil sende takılma canım
Buskat betuss98 benim doktorum doğru ölçüm olabilmesi açısından en az 15 gün olmalı ölçümler arasında demişti. O yüzden haftalık gittiğimde ölçmüyor. Ultrasondakiler zaten tahmini rakamlar her hafta ölçersek doğru sonuç vermeyebilirmiş👍🏼
GokceGenc betuss98 anladım cnm bnmki biraz duba ozaman 36+0 dayım bende bgn doktor 3 kilo dedi ondan sordum cnm..
betuss98 GokceGenc maaşallah. 😊Genetik olabilir mi acaba çünkü her türlü test yapıldı herşey normal dedi dr.um
GokceGenc betuss98 cnm bizimki fazla senin normal.. aynn babası uzun ve yapılı gen olarak ona cekmiş 😊 kilo onemli deil ztn saglıklı olsunlar snn bebiş gayet normal canım..
Krm Ya o doktorun halt yemesidir ya. Benimki bana soruyor geçen hafta kaç demiştik sonra ona 200 Gr ekliyor. 😂😂😂😂 Ben de yaw he diyorum. Kilosu hiç önemli olmadığı için sallamiyorum. Doktorum da aşırı rahat 😂
Oznr betuss98 ben cihazlara güvenemiyorum valla. 37 de 2950 dedi 38 de 2700 dedi 39 da 3400 dedi 1 haftada 700 gr mi alir cocuk o yuzden tamah etmeyin bence