Benim bebeğimde de gaz sorunları başladı. 34+1de doğdu dün tam 1 ay oldu doğalı. Kiraz çekirdekli patik ve bel bandını deniyorum ama reflüsü de olduğu için bant reflüyü tetikliyor gibi geldi. Doktor gaz damlası da verdi onu da denedim onun da bir faydasını görmedim. Kendim fizyoterapistim sürekli masaj uyguluyorum o da tam olarak işe yaramıyor. Sanırım bunun bir çaresi yok ☹️