dilarayldrm06 Kızlar çatı muayenesi zor mu oluyor acıyor mu bilgisi olan söyleyebilir mi haftaya perşembe çatı muayenesi olucam biraz ürküyorum 😔🙈
ArvenMom dilarayldrm06 bu kişiden kişiye değişir herkesin acı eşiği farklı birisi der çok basitti diğeri der çok acıdı aşırı ağrılı kötüydü arada kalırsın korkarsın sürekli düşünür durursun o yüzden kendini sal odaklama olup biticek diye düşün kendini iyi motive et 🌸
Sedoscum dilarayldrm06 yok hayır acıtma zorlanma yok çatala uzandırıp ucu ateş ölçer gibi orta kalınlıkta rahimi ölçüp hemen çıkarıyorlar hafif sogukluk hissediyosun o kadar ultrasondan bakıyorlar zaten içini ferah tut korkulack birşey yok 💗
ms_annisko Busrabayduk bazı doktorlar doğuma kadar yapmıyor mesela benim doktorum önceden stres olmaya gerek yok doğum zamanı bakarız demişti
Sedoscum Tugce0142 2 çeşit türü var 1.cihaz 2. El ile doktoruma sorduğumda oda aynısı söyledi cihazla olmayanlarda varmış demek ki bilemiyorum 🤷🏻♀️
Havuc dün gece tam 2 hastahanede 2 defa çatı muaynesi yaptılar korkuyordum bende biri çok bastırdı ama diğerini hissetmedim
zumresahinn İlk gebeligimde çatı muayenesi yapmadılar. Bu ikinci 35+0 şuan 36 da gidicem doktora bakarlar mı
annezu Bende ilk defa yaptırdım. Korkulduğu kadar değilmiş. Kendinizi kasmazsanız ve nefes egzersizlerini uygularsanız emin olun hissetmeyeceksiniz bile 😉