Benim herşey normaldi çatım da bebek de herşey normal doğuma göreydi ve suyum geldi apar topar hastaneye gittik doğum başladı denildi üzerine suni sancı verdiler o feryadı figanı da çektim suyum bitene kadar bir gün geçti hala açılmam olmadı ve o kadar sancıdan sonra sezaryen oldum şimdi sizin hikayeniz baştan belli benim gibi olmak emin olun daha kötü