Yılladır çektiğim şey.allah kimseye yasatmasın ne agrılar sancılar çektim.sürekşi antibiyotik kullandırıolardı. kendi kendine söndü cogu zaman ama 3 4 ayda bir tekrqrlıodu.sadece bir keresinde kendi patladı ben sıkasıka boşalttım.bu aradada sarımsagı ortadan bölüp suyunu sıkarak oraya sürdüm azıcık.az biraz yakıp ama bi kaç kere denemeden sonra patladı. en sonında geçen sene cok fazla şişince yine patlar umuduyla antibiyotiktir kullanmaya dewam ederlen komple wajinamın şişilğiyle hastaneye kaldırıldım meger hepten enfeksiyon kapmısım we sabahında operasyonla (gümüş nitrat) tamamen boşaltıldı.allahıma çok şükür bir daha tekrrlamadı.benm en büyük korkulu rüyam olmuştu bartolin.
Ayrıca kistleşmemişse alınmıo o bez boşaltım yapılıyo yada diğeri
Şifa versin rabbim sakın beklemeyin Dr a gidip gösterin bi an önce