Gis tatlim normal dogumda bebek kanala girince yada dogum pozisyonunu alınca sadece rahimde sık hareketlilik yasanabilecegini düşündüm de. Onun icin Dedim sezeryan olanlarin cogu bebekleri ters yada kanala girmemis yada günü gecmis oldugunda belki rahimde fazla hareket hissetmiyolardir. Bunu merak ettim. Aydinlatabilmisimdir umarim ;)