Kızlar ben Ersoy hastanesine gidiyordum doktorum izine çıktığı için devlete gideyim bir dedim. Gitmez olsaydım rezalet ötesi hemşireler azarlıyor felan ayy Hilal hanımdı randevu aldığım doktor rastgele almıştım Aklınızda bulunsun gitmeyin ilgilenmiyorlar. Ne cinsiyet tahmini yaptı ne de bir yorum hatta prilam yazar mısınız dedim yazamam kullanma dedi 🥹 neyse tavsiye etmiyorum bilginiz olsun