Sevil0404 Kızlar selam hamile olduğumu bugün öğrendim idrar testinde akşama gidip kan testi de verdim pozitif çıktı yarın içinde hastaneye randevu aldım tekrardan kan tahlili isterler mi aç mı gitmem gerekiyor sizlerde nasıl oldu ?
Damla Sevil0404 kan isteyip istememek doktorunuza kalmış ama aç gitmenize gerek yok. Beta hcg yüksek çıktıysa keseye bakmak isteyecektir doktorunuz. Eğer düşükse yükselene kadar bekler muhtemelen genel tahliller için 🌸
Ahmetelif2018 Direkt keseye bakmıştı ben de önce idrar ve kan verdim benimde o seviyelerde çıktı ertesi gün doktora gittim keseye baktı tahlil istemedi