zumresahinn Kizlar 35. Hafta 1 haftadır kalçadan bacağa vuran bı ağrı var birde alt kısımlarda çok ağrı oluyor acaba doğum habercisi mi? 1. Si normal doğum buda öyle gözüküyor
HanifeAsya zumresahinn bana bu siyatik ağrısı gibi geldi canım hiç geçmiyor demi bende 20. Haftalarda yaşadım da siyatik ağrısı yürüyemiyordum
_nigarr24_ zumresahinn aynı bu ağrı bende bebek yan yatarken başı soldayken olmuştu. Yürürken sabki birşey batıyordu kalçama. Ayağıma da vuruyordu sonradan
Kmleykrtbn Sanırım kasilmalariniz basĺamis doktorunuza söylerseniz ilaç verir bu durum için rahatlarsiniz
Deletedmom_43 Son aylar kasılma baya artıyor. Doğum habercisi mi bilemiyorum ama kramplar, sancılar ve mide yanmaları yoğun bu süreçte.
HanifeAsya zumresahinn iyi bir magnezyum geçiriyor canım ben aylarca çektim doktoruma söyledim sonra bi magnezyum önerdi biraz pahalı ama onu içtim 2 güne geçirdi
Anonimane_150 HanifeAsya ismi nedir acaba? Banada yazdı doktorum aybısımı merak ettim. Az önce acıdan hem kıvranıp hemde ağlıyordum
HanifeAsya Anonimane_150 convita magnezyum crw mi öyle bişeyde adı kutuda ağrılara ciddi iyi geliyor günde 2 içiyorum doktorum kendisi de kullanıyormuş