Kızlar 22+3 reyim bugün otururken fark ettim sol kasığın 5 6 cm üzerinde göbek deliği hizasında bi şişlik var. Başta bebeğimin kafası diye düşündüm . Şimdiye kadar hareketleri dışarıdan hiç hissedilmediği için şaşırdım tabii ama Şuan kararsızım bi rahatsızlığım var onun için mi şişti yoksa gerçekten bu bebeğimin kafası mı ? (5 gün önce doktora gittiğimde oğlumun enine yattığını kafasının sol tarafımda olduğunu söylemişti)