2018istanbul 33 haftalık hamileyim bugün birden kalçama ağrı saplandı normalde ağrı Yok ama yürürken hareket ederken agrıyor sankı iğne vurulmuşum da yanıyor gibi aynı şey basına gelen var mı acaba 🤔
Momismom Benim ☹️Çok kötü birşey günlerce topal gezdim resmen 2-3hafta kadar çektim Yemene içmene dikkat et kalsiyum özellikle.kırmızı kantron yağı sürdüm o dönemde geceleri.
2018istanbul Momismom teşekkür ederim 2 3 hafta sonra geçti mi sizinkisi inş Doğumdan önce geçer benımkisi de🙄
2018istanbul Baslıklara bakmamıştım konuyu açarken baktım bu konu hakkında baya bi başlık açılmış çoğu hamile aynı şikayette bulunmuş 🤔 Allah herkese şifa versin